ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
След като получите потвърждението за направената поръчка в своя имейл и забележите, че поръчаните от Вас продукти не са Ви необходими или Вашите желания са се променили, обадете се на телефон +359 52 600516, за да откажете или промените поръчката си.
Ако Вашата поръчка все още не е обработена и предадена на куриерската служба, тя ще бъде анулирана. В случай, че поръчката Ви е заплатена предварително с банкова карта, пълната сума на поръчката, включително разходите за доставка, ще бъде върната по сметката на използваната за плащането банкова карта в рамките на 5 работни дни.
Ако Вашата поръчка вече е предадена на куриерската служба:
– при доставка с наложен платеж – можете да откажете приемането й директно чрез линка за доставка, който сте получили от Спиди с sms, или на самия куриер при доставката.
– при вече заплатена поръчка с платежната Ви карта, моля свържете се с Отдел обслужване на клиенти на телефон +359 52 600516, за да посочите причина за отказ. В този случай е възможно върнатата сума по банковата карта да е само за поръчаните продукти, т.е. разходите за доставка да останат да Ваша сметка.
За всички останали случаи, моля прочетете условията за Рекламация.