Категория

Начало / рекламациие

РЕКЛАМАЦИЯ

 

Въпреки че процентът на дефекти на доставените книги, учебници и помагала е нисък, моля имайте предвид, че ще решим предявената рекламация възможно най-бързо (обикновено в рамките на няколко дни).

 

В кои случаи можете да направите рекламация?

 

Разлика в поръчаните и получените артикули

 

В случай, че получените от Вас артикули, не съответстват на направената от Вас поръчка и приложената в пратката спецификация и фактура, моля обадете се на телефон +359 52 600516, за да обсъдите с Отдел обслужване на клиенти начина на възможно най-бързо подменяне с правилните продукти.

 

Забелязани дефекти

 

В случай, че забележите дефект – дублирани или липсващи страници в печатните продукти, повреден или счупен компакт-диск, моля свържете се с нас на телефон +359 52 600516, за да обсъдите с Отдел обслужване на клиенти начина на възможно най-бързо връщане и подменяне на артикула.

 

Рекламация за дублирани или липсващи страници в печатните издания можете да направите до 1 година от получаването на поръчката.

 

Рекламация за повреден или счупен компакт-диск можете да направите до 3 дни от получаването на поръчката.

 

В кои случаи НЕ МОЖЕТЕ да направите рекламация?

 

Недостатъците по безплатните продукти, които предоставяме в допълнение на Вашата поръчка, не се считат за дефект и не подлежат на подмяна.

 

Ние НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ за възникнали дефекти, които са причинени от НЕПРАВИЛНА УПОТРЕБА.

 

Ние предлагаме печатните и електронните издания във вида „както са“ отпечатани и „както се предлагат“ от издателя.

 

Ние НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ за допуснати грешки или пропуски в съдържанието на печатните и електронните издания.

 

Ние НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ, ако съдържанието на поръчания продукт не е достатъчно точно и пълно, или не отговаря напълно на Вашите нужди.

 

Ние НЕ ДАВАМЕ КАКВИТО И ДА БИЛО ГАРАНЦИИ по отношение на точността, адекватността, верността, пълнотата или полезността на предлаганите печатни и електронни продукти.